Количка Joolz Day+ на тест

Количка Joolz Day+ на тест


ОПИС

Марка: Joolz

Mодел: Day+
Тип: full - size количка
Земја на потекло: Холандија
Супермоќи: леснотија на користење на сите терени

Претходни модели: Day, Day2, Day3

Joolz  е бренд што го следам со години. Мислам дека сум го возела секој од нивните модели барем еднаш. Дури се сеќавам на моделот Bloom која подоцна прерасна во Day. Денес е на ред најновиот модел, последниот цвет false – Day +. Да, тој за што кажав Dan+false дека е бр.1 на мојата топ листа за оваа година! Дали си спремен?

Kako и секогаш, започнуваме со техничките податоци, за оние од вас кои сакаат да ги проверат димензиите и тежината

За

• Супериорни тркала и амортизација
• Сите операции се многу интуитивно дизајнирани
• Ткаенини со најдобар квалитет
• Склопување во едно парче со седиштето
• LED светла
• Доживотна гаранција, родена шума и сиот тој џез

ПРОТИВ

• Како и секоја количка со целосна големина, тие сакаат малку повеќе простор во багажникот
• Тие не се едни од најлесните во нивната категорија (но за ова ќе разговараме подетално малку).

ТЕХНИЧКИ ПОДАТОЦИ:

Тежина
• Количка со седиште: 13,3 кг
• Количка со корпа за новороденче: 14,2 кг
• Конструкција: 9 kg
• Седиште: 4,3 kg
• Кошница за новороденче: 5,2 кг

Капацитет
• Вкупна носивост: 22 kg
• Кошница за новороденче: 9 кг
• Кошница за работи: 5 кг

Димензии
• Преклопено со седиште: 94 x 59,5 x 35 cm
• Преклопен без седиште: 68,5 x 59,5 x 30,5 cm
• Расклопен: 84 x 59,5 x 111 cm
• Висина на рачката: 100-111 cm
• Висина на седиштето: 55 cm потпирач за грб (59 се мери од внатре до врвот на покривот)
• Длабочина на седиштето: 21 cm
• Ширина на седиштето: 25-30 см
• Дел од ногата: 16-26 см
• Висина на ременот: 23-35 cm
• Кошница за новороденче: 76 x 34 cm (мерено одвнатре)

Тркала
• 30 cm заден дел
• 18 cm напред

КОЈА Е РАЗЛИКАТА ПОМЕЃУ  DAY+ И ПРЕТХОДНИ ВЕРЗИИ НА ТОЈ МОДЕЛ?


Од првата верзија, Day помина низ низа трансформации. Физички, не е многу променето, тука може да се види најголемата разлика помеѓу Day 1 и другите, и во новиот Day+.

Day 1 имаше сосема поинаква позиционирана корпа за работи од затворен тип, која до сега не е променета. Задните тркала на тој модел беа пневматски, додека предните тркала беа изработени од EVA-e .

Day 2 доби нов изглед на корпата за работи, подобрена ергономија и систем за преклопување, вентилациона мрежа на корпата за новороденчиња, а нејзините димензии се малку помали.


Day3, иако не изгледа ни малку поинаков од Day 2, доаѓа со многу подобрувања: куки на рамката на торбата, полесно прилагодување на безбедносните ремени, подобрена сопирачка, неколку ставки поврзани со конструкцијата (намалување на бучавата, дури и полесно преклопување...), а од оваа верзија наваму, Joolz нуди доживотна гаранција за своите колички (Day 3, Geo 2 и Hub).

А Day+? Што нуди?!

KОНСТРУКЦИЈА

Исклучително цврста алуминиумска конструкција од само 9 килограми е основата на целата оваа приказна. Има тркала изработени од тврда, висококвалитетна EVA гума, од кои четири се ротирачки напред, со можност за нивно фиксирање за погруб терен.


Амортизацијата е на сите 4 тркала, што го прави возењето што е можно поудобно за нашите малечки (и и нас, верувајте!). Секако, можно е и одвојување на тркалата од конструкцијата, со цел дополнително да се намали големината на количката при превиткување.

Ќе одам директно на прашањето за тежината.

За повеќето родители се што е над 10 кг е тешко и со тоа ќе се сложам до одреден степен, како човек кој навистина секој ден носи количка горе-долу од третиот кат без лифт... но има една голема НО - секој дополнителен килограм значи дека има помалку пластика во спојниците, дека самата структура е поцврста од огромното мнозинство на конкурентни структури (што не значи дека сите „тешки“ колички се со добар квалитет!).

Всушност, не можете да видите ништо, нели? Сите механизми се заштитени во самата структура, така што потенцијалните дефекти се сведени на минимум. Тоа ви го нуди Joolz.

Joolz нуди десетгодишна пренослива гаранција за сите колички

Сопирачката е ножна , многу лесна за употреба и се применува со еден потег.

Контролната рачка е изработена од прекрасна вештачка кожа, која може да се прилагоди во опсег од 100-111 cm, во 4 позиции - телескопски. Неговото прилагодување е дизајнирано многу интуитивно - со лесно притискање на сивите копчиња надолу, ја поместувате рачката до положбата што ја сакате.

Кошницата за работи е отворена и многу пространа. Многу е лесно достапен од сите страни, што во голема мера го олеснува секојдневниот живот. Има носивост од 5 кг, а можно е и спуштање за да се сместат малку поголеми работи во него. Задниот дел има вградена пружина, која овозможува корпата да се врати на своето место откако ќе ги ставите работите внатре


Монтажата е многу лесно, како и расклопувањето. Можно е да се преклопат дури и со седиштето свртено напред, во средната положба. Кога се преклопени, тие стојат сами!

Монтажата е многу лесно, како и расклопувањето. Можно е да се преклопат дури и со седиштето свртено напред, во средната положба. Кога се превиткуваат сами стојат Димензиите не ни беа проблем со оглед на багажникот XXL, но гледам дека би бил потенцијален проблем за автомобилите со мали багажници. Тоа е единствената причина што го наведов како недостаток.

Димензиите не ни беа проблем со оглед на багажникот XXL, но гледам дека тоа би било потенцијален проблем за автомобилите со мали багажници. Тоа е единствената причина што го наведов како недостаток.

Со соодветните адаптери, можно е да се трансформираат во количка 3 во 1, а од неодамна постои опција за купување на автомобилско седиште Maxi Cosi x Joolz, кое се поставува на структурата без адаптер!

И да ја зачиниме приказната понатаму: Day+ има интегрирано LED осветлување, за уште побезбедни вечерни прошетки! Се наоѓа на самата рамка на корпата. Внатре има две AAA батерии (користевме оние што се полнат). Вклучувањето и исклучувањето оди на едно копче, вие избирате кога и како да го користите.

KOРПА ЗА НОВОРОДЕНЧЕ

Корпата за новороденчиња е првата опрема што ја ставате на рамката. Постапката е едноставна - делот е прицврстен со патент, па потребно е само да се кликаат металните држачи во процепите, така што корпата е „независна“.

Сосема е со просечна големина, но добро опремен: воздушен душек кој се грижи за удобноста на бебето, убаво обложен ентериер и покривка за постудените денови.

Душекот е составен од два дела - класичен дел, и дополнителна заштита околу самата глава. На корицата има мал џеб за пр. На делот над главата, на самата корпа, има дополнителен отвор за вентилација, скриен во патентот - одлична опција за лето и за љубопитно бебе кое ужива да го поминува времето на стомак.



Покривот на корпата за новороденче е истиот што подоцна го користите на седиштето, поточно не треба воопшто да се поместува. Има и вентилациона мрежа. Друг дел што се користи на седиштето и корпата е пречката. Во овој случај, таа има улога да ја носи корпата од точката А до точката Б. Не заборавајте да ја држите корпата одоздола.

Во моментот кога повеќе нема да ви треба, преклопете го и чувајте го безбедно!


СЕДИШТЕ

Нормално, секогаш почнувам со техничкиот дел, но овој пат прво ќе ја погледнам ткаенината. Wow, wow и WOW пак! Љубов на првиот и последен допир. Кога ќе додадеме на тоа лесно одржување (мајки и влажни марамчиња, знаете на што мислам...), ова е полн погодок за нив.

Ергономски дизајнираното Day+ седиште е навистина добро направено, со многу дарежливи димензии. Потпирачот за грб е висок 55 cm, но има место до врвот на покривот (секако кога е отворен), па дури и високите деца имаат заштита од сонце. Оваа информација на некои родители ќе им значи многу, ја пробавме со двете деца од 1 и 3 години, а висината на ременот беше совршена за двајцата.

Безбедносниот појас може да се користи во 3 или 5 точки, сите 5 се дефинитивно препорачани. Опсегот е од 23 до 35 см, мерено од седиштето до најниските и највисоките точки за ремените.

Тие се ослободуваат со еден клик на централното копче.

Голем плус со Day+ е тоа што ремените имаат пружини, кои ги враќаат во воздух откако ќе го откопчате детето. Нема несмасно заплеткување при вадење на бебето од количка.

Благодарение на ремените кои можат да се врзат посебно, можно е да се стави било која зимска чанта на Ден+. Се разбира, оригиналот е секогаш најдобар избор, бидејќи стои како плука.

Седиштето Day+ ги нуди двете насоки на возење, со 3 нивоа на наклон – седење, полулегнување и лежење. Бидејќи се работи за ергономски дизајнирано седиште, седиштето не нуди целосно рамна површина, туку позиција L, повеќе слична на онаа во „јајцето“.

Важно е да се напомене дека седиштето е поставено навистина високо - на околу 60 см од земјата (мерено до самото седиште), што го спасува грбот на родителите Сето горенаведено можете да го видите во ова видео!

На задната страна на седиштето има дополнителен џеб за ситници кои сакате да ги имате при рака.


Покривот има три продолжени панели и еден дополнителен визир, кој го прикачувате со патент доколку е потребно. На првиот панел има и прозорец со ѕиркање, целосно покриен со вентилациона мрежа.

Се прицврстува со гумена лента на делот што ги регулира косините. Сите делови се полни со детали, многу пристојни, минималистички, што дава посебна елеганција.

Друг белег е прилагодливиот дел за нозете, потпирачот за нозе footrest. Joolz е познат по својот потпирач за нозе кој расте со детето! Нуди три положби, во должина од 23 до 35 см, а секогаш е со иста ширина, така што нозете на постарите деца нема да се висат во ниту една фаза на развој. Долниот дел на потпирачот за нозе е изработен од тврда пластика, што значи дека калливите чевли нема така лесно да дојдат во контакт со остатокот од ткаенината. Може да се прилагоди со притискање на копче.

Секако, тука е и ротирачката лента која целосно се откачува (од двете страни), а има и спој кој ви овозможува полесно да допрете до детето. Изработен е и од висококвалитетна вештачка кожа, а може да се исчисти со едно бришење на влажна крпа!

Сите навлаки се перат во машина на 30*C (проѕирни, без силно центрифугирање или омекнувач).


КАКО Е ВОЗЕЊЕТО?

Сега знам зошто мајките велат: „Еднаш Joolz, секогаш Joolz. Сè друго е како од коњ на магаре“. Day+ и припаѓа на „урбаната“ количка, наводно. Имавме можност да ги тестираме на сите достапни терени, а зборот „урбан“ не гледам каде се вклопува таму. Лесно газат сè. Амортизацијата од моја гледна точка е идеална. Сончево редовно заспиваше додека возеше (triple yay!).

Расклопувањето е многу едноставно, инструкциите се јасни, сите делови се подготвени за употреба веднаш. Бев импресиониран од пакувањето - количката доаѓа во голема кутија, на која веќе имате нацртано сам проект. На „нашиот“ имаше пиратски брод! Веќе ви кажав за Joolz во приказните, но тоа е толку кул што мислам дека заслужува писмо: имено, Joolz има проект „Birth forest“ и за секоја купена количка тие садат дрво. Се знае точно каде се наоѓа шумата Јоolzи колку дрвја веќе има.

Тие се технички одлични, минималистички, чисти, без премногу пластика и излишни детали. Ткаенините се првокласни, убави на допир, лесни за одржување.

LED осветлувањето е одличен детал, изгледа многу интересно, но и корисно за вечерни прошетки! Огромен плус се ремените кои сами се враќаат во првобитната положба (и ултра едноставното прилагодување на должината на ремените!), навистина го олеснува животот со малите октоподи. Кога велам мали октоподи, мислам на едногодишно бебе, и на палаво тригодишно дете.

И двајцата пробаа  Day+, го цитирам Смајлиќ: „Ајде вози понатаму, не можеш сега брат, сега јас!“.

За сите оние кои сакаат паметно да инвестираат во висококвалитетна, долготрајна количка - ова е тоа. Заедно со доживотна гаранција, ја добивате и најдобрата корисничка поддршка досега. Зарем не е тоа одлично!


ДОДАТОЦИ (се купува посебно)

• Зимска вреќа,Polar footmuff

•Навлака за дожд

• Comfort cover (додатна заштита за сонце)

• Адаптери за автомобилско седиште (јајце)

Мрежа за комарци

  Buggy board

• Навлака за душек

• Чадор за сонце

Чанта за мајка и бебе

• Организатор

• Подлога за пресоблекување

• XL торба за шопинг

• Honeycomb гнездо кукла

• Honeycomb ќебе

• Joolz iZi Go Modular X1 by BeSafe

• Транспортна торба

• Летно седиште za Day+


Количка   (www.strollerica.com/blog)