Клуб Baby Center

ДОБРЕДОЈДОВТЕ ВО КЛУБОТ НА BABY CENTER

Дали сте веќе дел од нашето големо семејство? Сè уште не сте? Тогаш е време да се придружите на клубот Baby Center.

Со вас сме за време на бременоста, во разиграната прва година со бебето и во периодот на растење на малечката до најраните тинејџерски денови. Ќе ве воодушевиме со богата понуда, внимателно одбрани производи и бројни поволности кои ви ги носи членството во клубот.

Добре дојдовте во семејството. Добре дојдовте во Baby Center!

2% БОНУС
со секое купување од 600 
денари

   

 додаваме бонус на вашата клубска картичка, дури и за производите во продажба. Може да го користите бонусот неколку дена откако ќе го добиете.

БЕСПЛАТНА 
испорака


Бесплатна достава до дома во вредност од над 1500 денари.

ЕКСКЛУЗИВНA

понуда


Богат избор на производи со клубски попусти и други поволности кои важат само за клиенти со клуб картичка.

Зачленете се веднаш

Не сте сигурни дали вреди членството во клубот?

Проверете ги ексклузивните поволности што им се достапни на нашите членови: бонус кодови со секое купување, продолжен рок за враќање или размена на артикал, изненадување за најмалите.

Проверете ги сите придобивки овде

За постојаните членови

Сè што треба да знаете ако сте член на клубот: каде и како да ја користите картичката Baby Center, како да пристапите до вашите податоци и како да ги ажурирате.

За постојаните членови


Често поставувани прашања

Како да се зачлениш во Baby Center?

 Можете да се приклучите на клубот Baby Center во продавницата на Baby Center или онлајн продавницата со пополнување на формуларот Приклучување на клубот и регистрирање во онлајн продавницата Baby Center.

Имам клупска картичка за Бејби Центар. Дали треба да добијам нова картичка поради новиот клуб?

Ако вашата картичка има бар-код, не е потребна замена. Сè можете да ги користите поволностите со вашата постоечка картичка.

Досега во собирањето на поволностите учествувале и моите најблиски роднини (родители, сестра и сл.). Може ли да продолжам?

Да. При добивање на клубска е-картичка, која моментално издадено на членовите на клубот, бар-кодот може да го споделите само со најблиските и да им овозможите користење на придобивките и добивање и користење на бонусот со вашиот по име. 

Јас самиот влегов во клубот преку интернет продавницата. Сè уште не сум ја добил картичката. Како можам да купам во физичка продавница?

Кога се приклучувате на клубот Baby Center на адресата на е-пошта добивте е-пошта со бројот на вашата клубска е-картичка. Слика на картичка со шипка едноставно преземете го кодот на вашиот паметен телефон или ставете го во апликацијата за е-картички (на пр. StoCard) За користење клубски поволности на касата покажете ја сликата на е-картичката на клубот со баркодот. 

Што значи да имаш бонус картичка?

Добивате бонус на картичката со сметка над 600 денари или повеќе, при што бонусот се кредитира на вашата клубска картичка. Бонусите на картичките се додаваат и одземаат, во зависност од тоа колку бонус добивате или искористете ги предностите. 

Како можам да знам колку бонус имам на одредена картичка момент?

Информациите за износот на остварениот бонус на картичката се запишани на секоја фактура издадена при купување со клуб картичка. На сметката е видлива е и вредноста на искористениот и новостекнатиот бонус. Информации за тековната Можете да ја проверите вредноста на бонусот на картичката кога ќе ја проверите апликацијата Мој профил

Колку вреди бонусот?

Бонусот може да го искористите следниот ден откако сте го направиле купување. Може да го искористите бонусот што сте го заработиле во првата половина од годината (1 јануари – 30 јуни). да се користи најдоцна до 31.7. тековната календарска година. Бонус остварени во втората половина на календарската година (1 јули - 31 декември) може да се користат најдоцна и заклучно до 31.1. следната календарска година. Користењето е можно во работно време на одредени физички продавници и на Интернет трговија. По наведените датуми, неискористените бонуси се акумулирале во минатото кредитен период, тие се неповратно избришани од вашата картичка.

Имав бонус на картичката или го заборавив искористете ги предностите на.

Со 1.8. и 1.2. неискористениот бонус собран во изминатиот кредитен период, тие се неповратно избришани од вашата картичка. 

Зошто е потребно да се добие и искористи бонусот? прикачете ја клубската картичка?

На клубската картичка има бонуси кои претставуваат вредност изразена во евра (ЕУР). Со цел да се заштити и обезбеди бонусот на картичката е секогаш потребна при користење и собирање на бонусот поднесете. Не е возможна последователна регистрација или користење на бонусот за завршеното купување. 

Сакав сам да купам, но ја заборавив картичката Дома. Дали е можно да внесете бонус по купувањето?

Бонусот се кредитира само на картичката при купување при приложување на клупската картичка. Последователна регистрација на бонусот на клупската картичка за жал тоа не е можно. 

Имам четири карти со ист број (една голема и три помали картички). Која картичка добива бонуси и која ги користи?

Бр. Имаат картички со ист број (големи и три помали). истиот баркод, така што тие се сметаат за една картичка. Бонус на еден картичката е еднаква на бонусот на преостанатите три. 

Едно од малите сам доби картичка на лицето што случајно се нашло таму купувањата го искористија својот бонус. Може ли да поправам дека една од картичките не може го користите бонусот?

Сите картички со ист број ги имаат истите права. Тоа значи да може да барате и да го користите бонусот со која било картичка. Ако сакате да блокирате една од картичките, сите картички со тој број ќе бидат блокирани. Следствено, ниту еден од четирите картички повеќе нема да бидат активни. Прочитајте повеќе за блокирање картички на дел Членство и картичка. 

Имам неколку картички со различни броеви. Како можам да знам која картичка го има износот на бонусот?

Ако сте нарачале дополнителни како постоечки член на клубот картички, сите картички се поврзани со вашиот профил. Профилот е креиран на основата податоци што сте ги дале при регистрирањето на вашиот профил. Во овој пример, сè картичките се собираат и го користат истиот бонус. Ако сте се приклучиле на клубот повеќе од еднаш i добијте повеќе картички на цврстата основа, картичките не се поврзани една со друга. Состојба бонусот на празничната честитка може да го проверите со нашите колеги во касиерот u физички продавници. 

Имам две клубски карти со различни броеви, врзани до две членства. Дали може да се спојат во едно, за да се соберат достигнувањата бонуси?

Бр. Не е можно да се комбинираат клупските картички на Baby Center. Ако Ако повеќе не сакате да користите една од картичките, ви препорачуваме да ја користите првата бонусот што сте го заработиле на оваа картичка, но предавањето на картичката без бонусот на продажниот персонал на персоналот во Центарот за бебиња. Прикачете го формуларот за дополнување на податоците на картичката sa барања за членство од клубот. 

Би сакал да го вратам производот за кој го купив бонус на картичката. Која е процедурата?

Можете да го замените производот со прикачување на фактурата и клуб картичката картички, во која било физичка продавница на Baby Center во рок од 30 дена од датумот купувања. Доколку сте го купиле производот во онлајн продавница, ве молиме препратете ни го информации за посакуваното враќање или замена на артиклот во рок од 30 работни дена од денови на купување. Производот ќе го добиете во рок од 30 дена од испраќањето на барањето за размена/враќање може да се замени во која било продавница на Baby Center. Кога разменувате, имајте sa сметка за соба. 

Ако сте добиле бонус за време на ова купување, тој ќе биде избришан од картичката. Ако нема доволно бонус на картичката за бришење, износот на повратот се намалува за вредноста на бонусот добиен при купување на купениот производ.

Колку пати годишно членовите на клубот имаат кредитни периоди?

Членовите на клубот можат да го реализираат и искористат бонусот на секое купување. Периодот во кој се акумулираат бонусите е од 1.1. до 30.6. и од 1.7. до 31.12. тековната календарска година. Со 1,8. и 1.2. бонусите се бришат собрани во претходниот период на оценување. 

Ја изгубив картичката. Како можам да ја блокирам?

Можете да ја блокирате картичката преку веб апликацијата Мој профил . Ако сте сопственик на неколку картички со различни броеви, означете која картичка сакате да блокирате. Ако немате пристап до апликацијата Мој профил, побарајте Блокадите може да се дадат писмено преку е-пошта на адресата за е-пошта klub@babycenter.hr. Неопходно е да се обезбедат информации за лични податоци наведено на клубската картичка. 

Како да добијам нова картичка?
Кога ја блокирам картичката, испраќам информации на е-пошта адреса врз основа на добиеното барање, ќе ја блокираме картичката и по договор со членот на клубот, договорете се што е потребно за да го добиете што е можно поскоро нова клубска е-картичка.
Како да пристапам до мојот профил?

Можете да се регистрирате за веб-апликацијата Moj profil на веб-страницата www.babycenter.hr. Услов за пристап до веб-апликацијата Мој профил е адресата на е-пошта што ја внесовте при регистрирањето на вашиот профил и таа е во личните податоци на базата на податоци на клубот Baby Center.

Можете да пристапите до апликацијата со внесување на вашата e-mail адреса како корисничко име и бројот на вашата клубска картичка како лозинка (може да ја најдете на задната страна од клубската картичка под бар-кодот или во е-поштата што ја добивте кога се регистриравте твојот профил).

Јас сум член на клубот, но не можам да пристапам до апликацијата Мој профил. Зошто?

Услов за пристап до апликацијата Мојот профил, или регистрација во веб-продавницата, е адресата на е-пошта што ја наведовте при регистрирањето на вашиот профил и таа е во вашите лични податоци во базата на клубот Baby Center. Доколку немате наведено e-mail адреса (пред 15.7.2021), можете да ја додадете со пополнување на формуларот на веб-страницата https://www.babycenter.mk/klub или да го пополните формуларот на продажното место . Промената ќе биде видлива во рок од седум (7) дена.

Како да ги ажурирам новите податоци?

Лични податоци што ги наведовте при регистрацијата профилот, можете да го промените преку апликацијата Мој профил. Ако немате пристап, можете да го уредите на начин опишан во претходните точки. 

Самиот сум член на клубот, а не добивам флаер? Каде можам да се претплатам?
 Секој што е активен може да се регистрира за да добива известувања член на клубот Бејби Центар кој живее на територијата на Република С. Македонија и регистриран, дал точни податоци за адреса, мобилен број i означи дека се согласува да добива известувања. Ако не добивате известувања, проверете ги вашите лични податоци (име, презиме, адреса, поштенски број, пошта, број на мобилен, адреса на е-пошта итн.), означете дека сте согласете се да добивате известувања или контактирајте со нас на адресата за е-пошта klub@babycenter.mk info@babycenter.mk

Зачленете се овде
Општи правила и услови на клубот Baby Center