Чести прашања

Чести прашања


Какво е работното време на продавницата Baby Center во Македонија?


Кои се телефонските броеви на продавницата Baby Center во Македонија?
Телефонските броеви на продавниците на Baby Center можете да ги видите овде. 

Каде и како можам да заменам производ купен во Baby Center во Македонија?
Можете да разменувате производи во која било продавница на Baby Center во Македонија во рок од 15 дена од денот на купувањето. Членовите на клубот имаат дополнителна поволност - периодот на размена е 30 дена. Датумот на купување е прикажан на сметката, која треба да ја донесете на касата заедно со неискористениот и неоштетен производ во оригиналното пакување.

Каде и до кого можам да поднесам жалба?
Приговор за производ со фактурата можете да поднесете во која било продавница на Baby Center во Македонија, задолжително е да се приложи фактурата, но и гарантната картичка за опремата. Ако адресата за сервисирање е на гарантната картичка - можете директно да го контактирате овластениот сервисен центар со производот. Дополнителни опции на располагање имаат и клиентите на онлајн продавницата Baby Center. Можете да прочитате повеќе за поплаки за производи купени во онлајн продавница овде.


 Ми треба сервис за количка или автомобилско седиште. Со кого можам да контактирам за информации?
Можете да контактирате со која било продавница на Baby Center во Македонија за информации. Во продавницата, продажниот персонал ќе направи се што е потребно вашиот производ да биде предаден на сервис. Производот можете да го вратите во која било продавница на Baby Center во Македонија, без разлика од која продавница сте го купиле производот. Ако адресата за сервисирање е на гарантната картичка - можете директно да го контактирате овластениот сервисен центар со производот. За дополнителни прашања во врска со услугата, можете да не контактирате користејќи ја оваа форма.


Кои начини на плаќање се достапни во продавниците на Baby Center во Македонија?
Можно е плаќање со готовина и разни кредитни и дебитни картички:,MasterCard и Visa  

Цените на производите се изразени денари.
​​​​​​​

Во онлајн продавницата Baby Center важат малку поинакви услови. Можете да прочитате повеќе за начините на плаќање во онлајн продавницата овде.

Можеш ли да ми подготвиш фактура пред да купам?
Доколку сакате, можеме да ви подготвиме информативна прелиминарна фактура пред купувањето.

Како ќе ја платам авансната фактура?
Кога поднесувате нарачка, ќе добиете порака од Baby Center на вашата e-mail адреса дека нарачката е успешно испратена. Оваа порака ќе го содржи и бројот на трансакциската сметка на која можете да го платите износот на нарачката преку предфактура. Во случај бројот на трансакциската фактура да не е прикажан во пораката, ве молиме кликнете на „Прикажи слики“ на врвот на пораката.

Дали е можно да се испорача стоката купена во продавниците на Baby Center?
Да, можете да побарате достава до саканата адреса за сите производи купени во продавниците на Baby Center во Македонија. Доставуваме производи исклучиво на територијата на Македонија.

Цената за испорака зависи од вредноста на купениот производ.
​​​​​​​

Износ на фактура / Цена за испорака

1500 денари > испораката не се наплаќа




Повеќе за испораката на производите купени во онлајн продавницата можете да прочитате овде.

Имам потешкотии да се приклучам на клубот Baby Center Hrvatska преку веб-формата. Кому можам да се обратам за помош?
За помош околу зачленувањето во клубот Baby Center Македонија, можете да се обратите на бесплатниот инфо телефонски број 0800 913 013 (работно време 9-16 часот).

Колку долго траат различните промоции?
Сите информации за тековните специјални понуди можете да ги најдете на www.babycenter.hr, каде што времетраењето на конкретната специјална понуда секогаш се објавува покрај содржината на специјалната понуда.

Каде и како можам да се приклучам на клубот Baby Center Македонија ? Кои се условите за членство и какви предности носи членството?
Можете да се придружите на клубот Baby Center преку веб-формуларот или во продавницата; откако ќе станете член, веќе можете да ги користите поволностите на клубот со првото купување.

Членството во клубот е бесплатно, безусловно, важи до понатамошно известување и е наменето за физички лица.

Имам ново презиме, адреса, е-пошта, телефонски број... Кој можам да известам за промени на моите податоци?
За секоја промена на личните податоци, пополнете го Формуларот за промена на податоци, кој може да го добиете во продавниците на Baby Center или да го испечатите од нашата веб-страница (кликнете овде) и предадете го во една од продавниците на Baby Center во Македонија.

На кого можам да испратам поплака за квалитетот на услугата?
Може да се достави приговор за квалитетот на нашите услуги
- во продавницата
- по е-пошта на адресата info@babycenter.mk
- по пошта на адресата:

Baby Center 

Лондонска 4а

На жалбата ќе одговориме писмено најдоцна во рок од 15 дена од денот на приемот на приговорот.