Играта е активност во која малите и децата ги развиваат своите перцептивни и ментални способности, моторни вештини, учат социјални и комуникациски вештини и изразуваат емоции.

Детските играчки, игри и други повеќе или помалку произведени предмети ја одредуваат содржината и основниот тек на играта.
Играта отсекогаш била и останува основната активност на децата, но начините на игра се менуваат, особено детските играчки кои со себе ги „носат“ карактеристиките на поширокиот социјален, културен и технолошки развој. Изборот на квалитетни играчки е сè поголем предизвик за родителите и другите возрасни лица, а купувањето играчки треба да се подготвува на ист начин како и купувањето други производи. Во исто време, не смееме да заборавиме на возраста на детето.
Моја препорака е при изборот и купувањето играчки да се придржувате до принципот на различност и со тоа да му овозможите на детето да игра на различни начини, на пр.
• со загатки,
• друштвени игри,
• полнети играчки,
• играчки кои се реплики на предмети од секојдневната средина,
• играчки кои поттикнуваат движење.

Преку игра и создавање, децата ги изразуваат своите чувства.
Детската игра особено добива на квалитет ако се одвива на отворено, на големи површини, каде децата ги запознаваат своите тела при движење, учат движења и социјални вештини, стекнуваат упорност и пред се уживаат.
Да за да тече играта, по правило е потребно охрабрување, со соодветно избрани играчки и зборови, и последно, но не и најмалку важно, со пример и вклучување на возрасните во детската игра.
За Бебе Центар:
проф. д-р Љубица Марјановиќ Умек, развојен психолог